Mera gult

Som sagt. Gult är inte fult.



Häftig idé med blommorna i venturakrukan. Har inte tänkt på att man kan ha den inne. Undrar om ö&b har kvar dom krukorna?!

Bilder: alvhem



#1 - - Camilla:

Gillade oxå krukan i hallen. :-D

#2 - - Hanna:

Det var ju jättefint med alla gula detaljer, lite vårlikt och härligt vilket passar bra i tiden ju. å vad fint med blommorna i hallen!

#3 - - Anna:

De här bilderna var bland det snyggaste jag sett på länge!! :-) Tack för härlig inspiration! Jag har precis börjat prova mig fram med gult i hallen och jag kan också konstatera att gult faktiskt inte är fult. Ha det bra! Kram Anna

#4 - - Dessi:

Vilket snyggt hem! Gillar faktiskt gult väldigt mycket :) Kramar!

#5 - - Maria:

Oj så snyggt!!!!!! Blev jättefräscht med det gula... Har för övrigt att fantastiskt fint hem annars oxå :)

#6 - - Proforma - Irene:

Läckert med det gula som går som en röd (!) tråd genom lägenheten! Ingen färg som jag ens tänker på att ha hemma men kanske dags nu!

Kram Irene

#7 - - milla-andante:

Verkligen snyggt!! Jag hade en gul period, men det var många år sedan nu. Kanske dags igen...

Härliga inlägg du gör!

Kram

#8 - - Milla:

Det där var en fräscht hem över huvudtaget. Kram Milla

#9 - - Dahlarna:

Vilket underbart fint hem!!! Gult är fantastiskt fräscht & läckert ihop med vitt & svart! det vill jag ha i mitt framtida kök :-)! Ha en bra dag! KRAMAR!

#10 - - Jessica:

Snyggt!Var hittade du filten? Jag köpte själv en gul och rosa kudde igår. Funderade länge på grönt, men det har jag haft så många gånger förr.

#11 - - InneoUte-Malin:

Väldigt långt ifrån fult. Toksnyggt rättare sagt. :-)

#12 - - Maria:

Hej! Jag har tappat ditt nummer! Kan du höra av dig =)

#13 - - erika:

halloj!

du har en award å hämta på min blogg!!

**erika

#14 - - Elin:

Hej, fastnade också för den där lägenheten. Så snyggt!

#15 - - Emelie:

Fina detaljer!

#16 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Absolut inte! Jag älskar vår gula taklamap som vi har i köket, fyndad på Tradera :-)



Vilket läckert hem!

#17 - - Emma:

Härligt med gult:)Ha en bra helg, kram emma

#18 - - Jenny:

Härliga inspirationsbilder - blir ännu mer glad över mina egna gula klickar som bor i vårt sovrum när jag ser på andra bilder hur fint det är! Kram Jenny

#19 - - Laura:

Neeeej... vad kul! Den lägenheten har jag ju tittat på! Hahaha.... tänkte lägga upp den på min blogg med! Kul!!!

Håller med att gula detaljer är otroligt uppiggande! Och snart är det påsk! =)

Kram kram

#20 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Nä, gult är riktigt snyggt!



Hoppas ni får en underbar fredag!



Kraaaaaaaaaaaam!

#21 - - ZR:

Gud så fint....färg i lagom mängd

#22 - - Anonym:

Åh vad snyggt med blomlådan inne... Måste sno den idén! Har en ganska lång "korridor", funderar på att två ha två såna blomlådor dä. Det blir lätt lite tomt på såna utrymmen tycker jag.

#23 - - jenny:

Maria & Jessica: Det är tyvär inte mitt hem men hade gärna önskat att det var det:-)

Jessica: har för mig att h&m har en gul filt.