Snälla barn

Jag tror inte att jag riktigt har fått känna på hur det är att ha tvillingar. De är verkligen hur snälla som helst mina små knattar. Nöjda & glada på dagarna och sover i sina egna sängar hela nätterna. Hur skönt som helst.
Nu ska vi ta och väcka dom( de har sovit från 23 igår) eftersom en tur till stan står på schemat.

Mina småttingar på nyår.

Bild:Privat

#1 - - syrran mia:

ja dem är verkligen sjukt snälla!- och söta! vad fin dem var på nyår med hattarna och allt:-)

kram

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Sikka sötnosar! Jag hoppas de håller sig lika lugna när det blir större....



Kraaaaaaaaaaaaaam!

#3 - - Ensamma mamman:

Men gud så söta små!! Önskar er en god fortsättning. Kram

#4 - - Milla:

Vilka party-prissar...Men va skönt att de sover så bra. Just nu iaf. Man vet aldrig med de små....Ni har många mysiga stunder att se fram emot under deras 1:a år. Snacka om att de utvecklas...Kram Milla

#5 - - Britt-Inger:

Hej

Ja det kan jag verkligen skriva under på att snällare och nöjdare barn tror jag inte finns. Vi tillbringade nyårsafton tillsammans och man märkte nästan inte av dem. De är verkligen jättegulliga.// Britt-Inger

#6 - - Mrs. b:

Vilka sötnosar, och låter som att dom är så snälla så! :-)

#7 - - Emma:

Vilka sötnosar:) Skönt att dom är snälla! Ha det bra, kram emma

#8 - - Dinka:

Vad skönt att de är snälla.Annars kan det var tufft med tvillingar.God fortsättning!



Kram!

#9 - - Anna:

Vad ljuvligt! Söta som socker är de också ;-) God fortsättning på det nya året! Kram Anna

#10 - - Anonym:

Vilka godingar!!

#11 - - Sockenvägens Söta:

God fortsättning till dig och dina underbara sötisar! Kram kram

#12 - - Lotta:

LÅter ju som ni har fått sjukt änglalika barn! Gud så härligt, kan dom inte lära min Axel att sova sådär bra? Kram

#13 - - Emelie:

Så fantastiskt! Jag kan lova att det är mycket jobb med tvillingar när den ena inte är så nöjd och glad som sin syster... Mina sover heller inte särskilt bra och länge trots att de är 8 månader. Men det är världens goaste för det!

God fortsättning!

#14 - - Therese:

Så stora de har blivit!! Oj va tiden går!! Jättesöta i sina små hattar!! Hoppas de fortsätter att vara så lugna o fina!



Kram

#15 - - milla-andante:

Åhh så söta små festprissar...!! Vad länge de sover... nyårsnatten tar kanske ut sin rätt...:)

KRAM

#16 - - Jenny:

Underbara nyårskalasisar hihi :-) Herregud va skönt att de sover så gott på nätterna att ni till och med måste väcka dem när ni ska iväg - njut!! God fortsättning till er! Kram Jenny

#17 - - Mother, Married % Twenty:

oh så söta :)

#18 - - ♥ Anna Söderberg:

Det är bara att gratulera :)

Kram

#19 - - fru Sätterlund:

:) Härligt!



Vänta bara tills dem är runt 2 och springer - åt varsitt håll ;)



Ha det gott,

Kram Therese

#20 - - Elisabeth:

Tur att de sover bra. Jag hoppas oxå på att det håller i sig. Läser du tvillingbloggen. Johanna Syrén heter hon som skriver den! Det är en bra tvilingblogg.



Mvh från hon du träffa på tradera

#21 - - Materielltjej:

Sicka goingar ! ;)

#22 - - Maria:

Vad skönt med snälla bebisar. Söta är de ju också:)

#23 - - Lillsnörpa - Tävling på bloggen!:

Så vackra barn du har!

#24 - - HUSnrNIO:

Söta partybebisar:D

#25 - - Lillan:

God fortsättning på er.. Så söta dom var :)

#26 - - marielouise:

Hej!



Vad söta dina barn är!!! Njuuut av att dom sover hela natten. Något som mina tjejer än inte kommit på.. :) Dom har sovit några enstaka nätter. Men det är underbart att ha dessa två små liv.. Nu har dom ju hunnit bli 1.5 år,, Tiden går ruskigt fort,,,



Sköt om er och god fortsättning på det nya året!!!



// Marie-Louise