#1 - - annah:

En sådan skulle jag ha! Snygg var de!

#2 - - Camilla:

Så fort jag kommer till ikea så kommer jag att äga en svart o en vit termos..

Jätte snygga!! o man blir juh inte direkt fattig heller... :-D

#3 - - Anonym:

Visst är de snygga! Har skrivit upp en sån svart på handlingslistan tills på lördag. I like IKEA!

#4 - - Milla:

Wow, Stelton släng dig i väggen. Snacka om helt ok design till ett mkt vettigare pris. Kaffet är nog lika gott i vilken kanna man än serverar det ur.

Ursäkta alla Stelton älskare men jag tycker inte att snygg design rimligen sitter i Xantal kr.

Milla

#5 - - Helen:

De var riktigt snygga!

#6 - - Emelie:

vilket klipp!

#7 - - jenny:

Emelie: Försökte kika in på din blogg men den kräver lösen. Om jag får så läser jag den gärna:-)

#8 - - Linas inredning:

Så snygga de var! Och priset kan man verkligen inte klaga på :)

#9 - - HUSnrNIO:

Gillade också de. Såpass mkt tom att två stycken fick följa med hem i tisdags:)

#10 - - Iris:

En snygg termos är just vad jag behöver! Skönt när man kan hitta det på ikea, priset där är ju aldrig fel... :)



kram /iris

#11 - - Sara:

Riktigt snygga, måste ta en tur till ikea :)

#12 - - milla-andante:

De kan känna sig behövda hemma hos mig!! Vilket pris!!

Tack för tipset!

#13 - - Mari:

Var på IKEA igår och såg den i sk vitt men blev besviken för jag tyckte inte den vit utan mer gräddvit, den svarta var nog slutsåld och det kan jag förstå...........Annars jätteläcker men färgen blev jag inte imponerad av.



Ha en bra o kram!

#14 - - Jenny:

Stilren var namnet! Kanske flyttar en sån in här vid nästa besök :-) Kram Jenny

#15 - - Josefine- At home:

De va jättefina, bra pris:)

#16 - - DAHLARNA:

De var riktigt fina! "Behöver" nog ta mig en tur till IKEA i grannstaden snart :-)!



KRAMAR!

#17 - - Erica:

gud vilken snygging. den måste jag också ha!! :-)

#18 - - Therese:

Blev störtförälskad i dessa kannor då jag var på ikea sist och tänkte att jag skulle blogga om dem med :) Supersnygga! Hoppas du och familjen mår bra!!



Kram Therese

#19 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Shit va prisvärd! Kanske blir ett inköp vid nästa IKEA besök!

#20 - - Therese:

Åh så fina termosar! Någon som har provat den och kan berätta hur bra den håller värmen? Om den håller värmen bra så blir det nog inköp vid nästa ikeabesök (när det nu blir av) Trots allt så är funktionen viktig för mig.