#1 - - Hildur - fixaodona:

Oj, oj så snyggt! Helt plötsligt känns det helt ok med synliga sladdar. Måste jag titta närmare på. Tack för tipset!

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Så mycket finare än de vanliga!

#3 - - Cilla:

Hej! Snygga sladdar, och vilken fin blogg du har! Hittade till denna igår och läste hela kvällen, här finns massa jag kan "låna" med mig hem. Börjar nog dagen med att sy nya kuddfodral.. :)

Kommer definitivt börja följa din blogg, och få mer inspiration.

Ha en fin dag!

#4 - - Jessica:

Dessa var lite roliga, till skillnad från de gamla vanliga vita som jag försöker gömma undan bäst jag kan..

#5 - - Erica:

åh det var lite kul! har men en av dessa så behöver man inte gömma dom!



trevlig helg!

#6 - - Lina:

Jättefina....nu kan man ju tänka sig att ha sladdarna synliga!