Ny plastmatta.

Vi har nu kommit hem från vår lilla tripp. Gekås i Ullared var målet. I inredningsväg köpte jag nästan ingenting.,lite smågrejer bara. Vi åkte in till knalleland en dag och där hittade jag en så snygg plastmatta som var nedsatt 50%. Påminner om plattanmönstret som jag gillar så mycket.


Bilder:privata

#1 - - Sockenvägens Söta:

Ja den mattan var verkligen DU :-) Jätte roligt att jag får bjuda mina läsare på en titt i ditt hem, påtar ihop ett inlägg till denna onsdag från ditt fina grafiska hem :-) Ha det gott! Kram

#2 - - [room] by sofie:

Vilket bra fynd! Jättesnygg...

Jag har aldrig varit där men har förstått att man kan göra en del riktiga kap ;)



Hoppas helgen varit bra!

Kram Sofie

#3 - - Milla:

Vilken snygg matta! Roligt när man hittar något så snygg till ett bra pris.Kram

#4 - - Anna:

Supersnygg matta! :-) Kram Anna

#5 - - Proforma - Irene:

Jättesnygg matta, jag gillar ju svartvitt!

Jag har varit i Ullared flera gånger men har svårt att hitta inredningssaker där. Fantastiskt billigt är det i alla fall.

Kram

#6 - - Dessi - Home and desire:

Så sjukt snygg! Knalleland, det är det i Borås väl?

#7 - - Jenny:

Det var en snygg matta! Skönt när priset är bra med :-)

#8 - - Camilla:

Riktigt snygg måste jag säga! Fynd fynd :)

#9 - - Petra:

Åh, den var ju jättesnygg! Vad kostade den, och fanns det fler kvar? Hur stor är den? Många frågor :) Men kanske skulle jag ta mig från Göteborg till Borås, om den kan finnas kvar :)

#10 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Ha, ha! Vad det så att vi va där samtidigt?! :-) Vi kom dit i fredas vid lunchtid och shoppade hela dagen. Sen grillade vi och spanade in våra grannar i stugbyn :-) Tanken va att vi även skulle shoppa en sväng på lör, men min kompis Sofie belev dålig på natten så grabbarna städade stugan medans jag åkte och köpte skor i butikerna utanför.



Jag köpte några inredningsprylar, inte jättemånga men några guldkorn hittade jag :-) Bilder komer i dagarna på bloggen.

Jag har inte hunnit packa upp allt än för vi passade på att fixa i trädgården i det fina vädret när vi kom hem.

#11 - - Malin Inspiration & design:

AVIS! Skulle jag med vilja ha!! Synd man inte har nära dit. :(



Kraaam

#12 - - jenny:

Dessi: Japp, det stämmer.

Petra: Den kostade 200:- och är i storleken 70x200. Det fanns 2 till efter att jag köpt min.

#13 - - MissStorm:

Snygg! Och bra pris. Tänkte direkt på dina plattan-mönster när jag såg fotot. :)

#14 - - Petra- Tångavägen:

Vilken snygg matta! Letar efter en liknande själv :)

#15 - - Matilda:

Jättesnygg matta och klockan oxå. Blir ju nyfiken vilken affär det är i Knalleland...Bor ju bara 30 min därifrån. Kanske man skall ta sig en liten shoppingtur...fast Gekås lokar ju oxå! :-D