Nygammal lampa.

När jag gick ut i garaget för att hämta något så hittade jag denna lampa som jag trodde att jag slängt. Köpte den på bolagret när den reades ut för några år sen men det blev aldrig så att den användes. Nu har den iallafall kommit på plats vid läshörnan i vardagsrummet. Nu fattas bara en snygg glödlampa så är jag nöjd. Har för mig att jag sett en liknande sån här lampa som kostar betydligt mer än min.
 Någon som vet vilken jag menar?


Foto:privata

#1 - - Inredning hos nord:

Vilken snygg lampa! Vad kul det är när man hittar saker man glömt bort som får nytt liv igen!

KRam

#2 - - Anonym:

Vilken snygg fåtölj! Var kommer den ifrån? Kostar?

#3 - - Tess:

Ja, det är Flos Parentesi de lånat formen av. Passade bra i din läshörna.

http://www.sistemidiluce.com/en/products/Flos-Parentesi-5197/

#4 - - Pernilla:

Gillar kudden och har sett den i många inredningsbloggar , bl.a ungt blod som jag älskar. Vart är den köpt?/Pernilla