#1 - - Dessi - Home and desire:

Spara var ju skitsnygg! Lät att jag kan tänka mig att ha den på min vägg :)

#2 - - Laura:

I like a lot! Riktigt retro!!! Nice!

Svar: Tack snälla! Säg bara till så kan jag rita en likadan till dig för hantverkare att pussla ihop det! ;) Kram kram

#3 - - InneoUte-Malin:

Supersnygga - och till ett helt rimligt pris dessutom. :-)

#4 - - InneoUte-Malin:

Supersnygga - och till ett helt rimligt pris dessutom. :-)

#5 - - Emma:

Åh tack för tipset...kommer definitivt bli en spara:)Kramar emma

#6 - - tina:

Gillade också "spara" Man får väl invänta rabattillfälle med 50% eller nåt så blir det ju ett riktigt bra pris !! Tack för tipset...kram!



tina

#7 - - Camilla:

Ooooh! Tack för tipset om balkong krukorna på Ilva. Har juh Ilva i Malmö o dör e jag ofta. Får ta mig till Ilva o titta på dom o köpa en där istället.

Tack för en bra blogg med mycket tips o inspiration.

Kram

Camilla

#8 - - Åse - Interiörguiden:

Jag tyckte den billigare var jättefin, Ellos är ganska bra ibland, för att inte tala om deras rabatter!

#9 - - Erica:

Denna klocka är riktigt läcker!!!

#10 - - Annas inspiration:

Snyggt & vilket bra pris på den översta.



Ha en bra kväll,

kramisar!

#11 - - Alexandra:

Den är snygg!kul att Ellos har fått in sådana.Men jag tror de är lite mindre i storleken än den dyra varianten.Men självklart skulle jag välja den billiga varianten!