Unicorn hängare

Mina 2 vita unicorn hängare som jag beställde från Juniform har kommit. Den ena har kommit upp & hamnade i Esters rum. Snygg & praktisk som rymmer många galgar med kläder. Perfekt komplement till Esters överfulla garderob.


Bilder:privata
Någon som vet vart man kan köpa färgglada, plastgalgar till barn?

#1 - - Jenny:

Ikea har galgar på barnavdelningen,rosa, grön, orange... i fempack, tror jag, färgglada och hållbara.

#2 - - Emma:

Snyggt:) Vet inte riktigt vart de har galgar men har för mej att ikea har i plast, hoppas du hittar några!? Kramar

#3 - - Marina:

Dom hade på Ikea innan men det finns kanske inte längre? Synd i så fall för dom var båda fina och bra...=)

#4 - - Ida:

På ikea har dom billiga, färglada barngalgar för en billig peng. Jag stod faktiskt och höll i en trave idag när vi var där, men av någon outgrundlig anledning så köpte jag dem inte :/

#5 - - Loo:

Hejsan.

Det finns fina på Ikea som jag har använt till barnen. Här kommer en länk till galge Bagis

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30024716

Nästan gratis är de också!

Lycka till i ditt letande från Loo

#6 - - sara:

ikea

#7 - - Emma:

Ikea har färgglada plastgalgar, men det kanske va några andra du va ute efter :-)

#8 - - Ulrika:

Jag har köpt mina barnhängare på ikea.Både billiga ,praktiska och i olika färger.

Mvh Ulrika

#9 - - Lena:

Hej!



Fint!!!



IKEA har ett 5-pack? med galgar för barn i plast..alla i olika färger.



kram!

#10 - - Trace:

Gillar din blogg. Tittar ofta in för lite inspiration:) Jättefin hängare, ska göra en mental note tills det är dags att göra i ordning sonens rum. Tror förresten jag sett fina barngalgar på IKEA.

#11 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Så bra det blev! På ikea kan du köpa glagar med olika färger för ingen summa alls... Mina tjejer har glagar därifrån i deras klädkammare o de funkar alldeles utmärkt!



KRaaaaaaaaaaaaaam!

#12 - - Lilla I:

Ikea har haft iallafall.

#13 - - Anette:

Sett IKEA`S barngalgar "BAGIS"? 25kr/8 st :)

Dom är jätte fina!

Kram

#14 - - Ulrika:

Hejsan



Vilken härlig blogg jag fann här! Ikea säljer färg glada galgar på barn avdelningen som är i plast. Kostar runt 20 kr för 10 st.



#15 - - Veronica:

Åh vad fint det blev!



Såg något annat fint ovanför (den lilla vita tavlan med fotavtryck på)och undrar vilken färg du använt för avtrycket? För tavlan misstänker jag att du köpt på Panduro...?



Väntar själv smått och vill absolut göra likadant för det var väldigt fint gjort =)



#16 - - Bella:

Ikea har. Vart har du köpt dom kubhyllorna du har i Esters rum?? MVH

#17 - - Syrran Linda:

Det finns på IKEA, 10-pack med blå, rosa, grön och orange (tror att det är dessa färger). Ha de

#18 - - Anki:

Ikea

#19 - - Maria:

Vill först tacka för en härlig blogg! Alltid något kul att läsa, väntar själv tillökning om knappt två veckor och har inspirerats mycket av dig och dina inredningstankar! Galgar i fina pastellfärger för barn finns på Åhlens. Tror det var 5-pack 49 kr i trä... Jättefina!

Glad Sommar!

#20 - - Jenny:

Va gulligt med hennes kläder sådär :-)

Ser att du redan fått tips om Ikeas galgar, de har vi hemma och de är jättehållbara!

Kram Jenny

#21 - - jenny:

Tack för alla tips om galgarna. Blir att kika på både Ikea & Åhlens.



Veronica: Tavlan är köpt på clas olssons om jag inte minns fel. Färgen är fingerfärg. Lycka till!!



Bella: Dom kommer från sebra och är köpta hos inreda.se

#22 - - Lotta:

http://elvasmatroll.e-butik.se/ säljer de såna galgar som man hade som barn. Lite dyrare än ikeas men lite charmigare:)

#23 - - erika:

de på åhlens har jag spanat in;)

du som är så händig, måla egna vettja;)



**erika

#24 - - Catrin:

Kanonhärlig blogg! jag kikade in på juniform´s hemsida efter tips on unicorn-hängare. Men det verkar inte som om de finns kvar längre! Har du något annat tips om vart jag kan få tag på dem? Tacksam för svar via mejl, så jag inte missar det....