Ägg målade med griffelfärg

Jag pyntar inte så mycket till påsk utan det brukar på sin höjd bli lite enkelt påskris med fjädrar i. Men i år har jag faktiskt påskpysslat litegrann & b.la gjort dessa griffelfärgsägg. Lagomt påskiga med roliga & tänkvärda budskap.

Bilder:privata

#1 - - Milla:

Vad kul med de små budskapen på äggen. Kram Milla

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Hur läckert som helst!



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

#3 - - Sara:

Vilka idéer du har! Du är min nya idol ;-)

#4 - - FLOOSAN:

tjusigt påskris

#5 - - nook Elin:

Vilken bra idé, att göra påskpyntet som annars är så fult lite stilrenare.

#6 - - Jessica:

Oj, vad fint det blev. Tusen gånger snyggare än de färgglada äggen/pyntet man är van vid :P

#7 - - LILLSNÖRPA:

Så himla läckert!

#8 - - Linruz:

Kanonfint!!!

Kram Lina

#9 - - Anna:

Du är fenomenal! Både snygga och personliga ägg det där :-) Kram Anna

#10 - - Emelie:

Usch, mår Oskar bättre nu? Det är så hemskt när barnen inte mår bra.

Jag tror det egentligen är rätt nyttigt för alla att dela på tvillingarna ibland men känns verkligen tomt och märkligt att vara utan den ena.

Kram

#11 - - Anna:

men hörrdu vilken smart ide...jättesnyggt ju! va du är påhittig :)

#12 - - Blogg by Maliin Stoor:

Helt i min smak

=)



Skönt att slippa allt gult och alla fjäkdrar



Ha en bra dag



Maliin

#13 - - Annelie:

riktigt snyggt!

#14 - - a home far away:

Riktigt snyggt, kul idé



Ha en underbart fin dag!

Kram Gunilla i Singapore

#15 - - A:

snyggt ;*

#16 - - Camilla:

Håller med! brukar inte heller påskpyssla, men i år har jag i alla fall gjort i ordning två små ägg :)



VAd kreativ du är!

#17 - - Mirka:

Vilken rolig idé!

Jag tänkte försöka mig på de där rosorna du nämnde i ett annat inlägg. Det blir ju vanligtvis inte mycke påskpynt hos oss heller.

#18 - - Daniel:

Snyggt! :)

#19 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilken härlig idé!

#20 - - anonym:

hur fick du fast banden i äggen?