#1 - - Designing good life - Sarah:

Kul idé. Inget för mig dock eftersom jag inte har något tålamod!

#2 - - Laura:

Ååå vilken kul grej till barnrummet! Om man bara hade tid... eller kunde brodera! ;)

Svar: Minns själv inte vad det var. HEhehe... Det sista jag minns är att jag tycker du är sååå himla duktig baserat på bilderna från Ert hemmakontor!

Kul! - Förresten, de är verkligen goa dessa små! Jag skulle kunna ge min vänstra lilltå för att få en dag i deras fantasivärld! =)

#3 - - Daniel:

Hejsan! Fin blogg du har :D, Allt bra med dig :) ?

#4 - - Emma:

Vilken rolig lampa, alla blir ju unika:) Ha det bra, kram emma

#5 - - nook Elin:

Vilken kul idé! undra vad den kostar...

#6 - - Linas inredning:

Vilken rolig idé, kan säkert bli många fina lampor där ute :)

#7 - - Miss*E*:

vilken cool!

#8 - - Erica:

det var ingen dum idé!!!!

#9 - - Erica ung fru och tvåbarnsmamma:

Vilken rolig idè, men det gäller att vara noga när man fäster trådarna där bak, allt jag broderat nånsin har sett ut som ett spindelnät på baksidan, hehe



kram

#10 - - Jenny:

Men va läcker, en sån skulle jag gärna ha i min ägo :-) Kram Jenny

#11 - - Proforma - Irene:

Lite kul var den allt! Då kan man designa sin egen!

Kram Irene