Iittala Vitrini

Kivilyktorna från Iittala är en stor favorit för mig. Har dem i många olika färger.
Deras nyhet nu till våren-2010 är denna snygging-Vitrini.
Finns i många olika glasfärger samt i trä & aluminium så man kan byta ut och ändra efter smak & tycke.
På nattduksbordet för mina smycken skulle den passa perfekt.

bild:iittala

Vinnaren av tävlingen presenteras på Måndag.

#1 - - Camilla:

Så snygga dom var!!! :-D

Camilla

#2 - - Dessi:

Så snygga! Gillar också Kivi-lyktorna och har ett gäng här hemma! Ska bli kul att komplettera med en sån här :) Kramar!

#3 - - Anonym:

...hej hej!



Din sida inspirerar mig, å jag är ofta inne å kollar på dina nya inlägg.

Nu har jag lagt in dig på min sida, så mina läsare kan kika in hos dig.



Soliga hälsningar från Elis.

#4 - - Nilla:

Jag gillar dem jättemycket! Ha det bra.