#1 - - Linruz:

Enkelt och snyggt!

kram Lina

#2 - - Materielltjej:

Smart och snyggt! Underbart tips oxå

#3 - - Lissen:

Finurligt och snyggt gjort!

Ha det gott. Lissen

#4 - - Daniel:

Hejsan! Du har en väldigt fin blogg tycker jag :D Är allt bra med dig :) ?

#5 - - Cammi:

Väldigt kreativt o snyggt! :)



Kram från mej

#6 - - Daniel:

Tack :), jo med mig är det alltid skitbra! :D Vad gör du då :) ?

#7 - - Maria - livet i Milano ☆:

vilket fint sovrum ni har =)

#8 - - Sockenvägens Söta:

Tack goa du, vi njuter av varje sekund! <3

Gillar din lösning med lampan skarpt - så snyggt!!!

KRAM

#9 - - Elina:

SUperbra blev det! Hur lång är sladden? :)

#10 - - milla-andante:

Så läcker och fiffigt!!

Har spanat in alla fina kök en stund nu... åååå...

Kram

#11 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Blev ju skitläckert o billigt!



Kraaaaaaaaaaaaaam!

#12 - - Anna:

Vilken smart och läcker lösning! Var har du hittat en så stor glödlampa? Jag skulle vilja ha en sådan till en svart lampfot här hemma men jag hittar ingenstans. Sköt om er! Kram Anna

#13 - - Lotta:

Superfint! Bra ide oxå.

#14 - - Jenny:

Det var ju riktigt smart OCH snyggt! Va duktig du är :-) Kram Jenny

#15 - - Therése | Stylish-B.se:

Läckert sätt att hänga upp en lampa på.



Sv; Tack för din kommentar. Plånboken är så fin och jag trivs riktigt bra med den. Är sällan jag trivs med mina plånböcker. Men denna var toppen.

#16 - - Anonym:

Hej

Vilken härligt inspirerande blogg du har.Me like :-)

#17 - - Anna:

ahh..nice :) påminner mig om att jag har en sladd och lampa i en garderob där hemma :)

#18 - - InneoUte-Malin:

Det ser verkligen läckert ut. Måste hitta en lämplig plats för strykjärnssladd hos oss också. :-)

#19 - - Tess:

Så himla fiffigt och snyggt! Skulle absolut kunna vara en lösning i vårt sovrum.



Kram Tess

#20 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

#21 - - Mari:

Fiffig lösning och läcker.....snyggt med textilsladdar!



Ha en bra dag!!

#22 - - Alexandra:

Så enkel men såå snyggt!Är det svårt att sätta dit textilsladden?

#23 - - Sofie:

Vilken snygg och praktisk lösning!

#24 - - Therese:

Hej.

Vad fiffigt! Kul att du tittade in hos mig.

Fin blogg du har.

Kram Therese

#25 - - honDenDär:

Enkelt och snyggt! Kul idé med gardinfästet!

#26 - - Rebecka:

Jättebra lösning,billig och enkel, det blev verkligen jättefint!

Kram Rebecka

#27 - - Iris:

Vad fyndig du är,det blev jättefint :)



kram /iris

#28 - - Helena ROOM AND SERVE:

Väldigt snyggt :)