#1 - - Skönhetsbloggen!:

Vilken inspirerande blogg!

#2 - - Änglahår:

Kul idé! Din var riktigt snygga.

Glöm inte o titta in hos mig då jag har en bloggtävling på gång ;-)



Ha det bra!

/Änglahår

#3 - - Milla:

Roligt..ska leta reda på något tror ja?

Milla

#4 - - Tigerhonan:

Vilken fin bild :D

#5 - - nook Elin:

Du är ju så fiffig! borde skicka in griffeläggen också, men det kanske bara gällde ägg man äter.

#6 - - Milla:

Nu är jag med. Kram Milla

#7 - - Rebecka:

Vad fint, kul ide med bokstäver!

Kram Rebecka

#8 - - InneoUte-Malin:

Orättvist att kunna göra så fint. Har du klistrat på bokstäver eller målat?

#9 - - jenny:

Malin:Jag har använt mig av stämplar.

#10 - - Anna-Malin:

himmel, så de äggen är dina. kikade på hannas sida imorse, då jag också är med ;) då hajade jag till på dessa för jag tyckte de var så grymt fina!!



visst är det kul med bokstäver :)



ha en härlig dag!!



kram

anna-malin

#11 - - HUSnrNIO:

Kul med lite nya skepnader på äggen! Bokstäver is lovely i alla dess former:D

#12 - - Sara:

Tack så mycket, var en helt otrolig känsla att få se pyret med ett hjärta som slog.

Ska prata med barnmorskan nästa onsdag då jag har inskrivning om att göra ett till vul. Tror inte att det ska bli några problem med våran historik.

#13 - - Therese:

Men vad snygga! Har du gjort dom menar du???

Kram Therese

#14 - - elin:

Vilken mysig blogg du har och otroligt fina ord-tavlor!

Älskar bokstäver!

#15 - - Sockenvägens Söta:

Härliga ägg, här har jag tryckt just ägg på äggen :-) Gillar det stilrena å bokstäver/ord skarpt!



Och investera i en näsfrida, den har verkligen varit vår räddning nu när lilleman är sjuk - hoppas din sjukling kryar på sig med! Kram

#16 - - fia:

det va snygga påsk ägg.

#17 - - Linruz:

Snyggt!!!

Kram Lina

#18 - - Åse - Interiörguiden:

Oj så snyggt!

#19 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vad pysslig o duktig du e! Jättefina ägg, liksom de i förra inlägget :-)

#20 - - mostermia:

Vilka fina påskägg du gjort!! Längtar till påsk! Jag har också skickat in ägg till Hanna,ska bli spännande att se alla!

#21 - - Proforma - Irene:

Oj, så fina! Även de svarta i förra inlägget och de vita som är som konstverk, de borrade!

Kram

#22 - - Sandra:

wow! Superhäftiga ägg!!

#23 - - Mari:

Läckra inte gula och vanliga...



KRAM!

#24 - - Lena:

Hej!



Tack för en supermysig blogg, hittade hit för några veckor sedan och nu är jag fast! =)



Antar att du använt dig av stämplar till äggen?

Vart har du fått tag i stämplarna?



Mvh/ Lena

#25 - - jenny:

Lena: Tack så mycket:-)Japp det är stämplar som jag köpt på nätet, kommer inte ihåg vart tyvär men det finns liknande på clas ohlssons och panduro.