#1 - - Ina:

Jättefina saker dom har på Rusta - jag har ju hittat tapeter där. :o)

Tack för tipsen!



/Ina

#2 - - Sus i Hus:

Vilka härliga sommarsaker du har hittat. Som vanligt härliga inspirationsbilder hos dig=)



ja dessa lampor finns både som inne och utomhus modeller, vi körde utomhusvarianten så de kan flytta ut när säsongen kommer.



Må gott

#3 - - Änglahår:

Härlig sommarinspriation. Man ska inte underskatta Rusta!



/Änglahår

#4 - - Erica - b a g [ e r i c a ]:

underbara färger och man längtar verkligen till en pickning i gräset!!

#5 - - Tezz från Kungens Kurva:

På Rusta finns det alltid så mycket fint och användbart. Faktiskt en av mina absoluta favoritbutiker :)

#6 - - Anna:

tyckte utemöblerna var jättesnygga...framförallt stolarna!

#7 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vilken snygg Grythyttan-kopia! Det bordet och stolarna hade jag gärna haft! Har tyvärr ingen plats dock :-(

#8 - - Lilla jag:

Jag gillar verkligen utegrubben, supersöt!