#1 - - Anna - designnörd:

För att inte tala om den dyraste av dem alla; Pappelinas version från 715 kronor.

#2 - - Iris:

skillnaden i utseendet är ju minimal, jag hade definitivt köpt mattan från rusta. Jag kanske till och med tar och gör det, den hade varit väldigt fin i mitt kök :)



kram /iris

#3 - - Dessi:

Jag har Rustas! Är himla nöjd med den! Kram!

#4 - - Snuttgrodan:

Hej!



Har nu en tävling på min blogg som kanske skulle passa er.



Gillar du inte att jag berättar om det här så ber jag om förlåtelse.



Om inte annat Lycka till! Kram Snuttgrodan!

#5 - - Anna:

Vi har den från Rusta och vi är också himla nöjda med den :-) I detta fall tror jag alltså att budget duger bra! Kram Anna

#6 - - Emma:

Har Rustas i grovköket. Snygg och prisvärd!

#7 - - Linas inredning:

Den från rusta har jag i två storlekar, suveräna! Har haft dem ett par år nu och de är lika bra än, lätta att tvätta av och håller sig fina. Jag röstar lätt på "spara" :)

#8 - - InneoUte-Malin:

Jag blev förtjust i Ellos variant. Lite ovanligt och fint med plastmatta med fransar.

#9 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Rusta mattan har jag redan o e jättenöjd! Snygg o väldigt prisvärd! Men jag gillade Ellos variant jättemycket med fransarna!

#10 - - Mari:

För en gångs skull är jag slösa. Har köpte någon billig plastmatta men där skiljer kvaliten verkligen eller så har jag haft otur.



Ha en bra dag!! KRAM!

#11 - - elin:

Vår är från Lagerhaus och var inte alls dyr! Har en del fina så:

FOLK KOLLA IN LAGERHAUS!