Nya blommor.

Det kliar i fingrarna efter att få påta i trädgården. P.g.a graviditeten ifjol så blev det inget den våren & sommaren så jag har mycket att ta igen.
Men det är lite för tidigt än så då påtade jag på inne istället. Några nya blommor i lite annorlunda krukor fick det bli.

Bild:privat

#1 - - Milla:

Mycket snyggt att använda olika vaser, koppar, skålar mm. I like =D

Har tvillingarna börjat gå? För då blir det nog mycket "jagande" i sommar:) Kram Milla

#2 - - Maria:

Blev ju finfint det där!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Så grymt snyggt, tänk om jag kunde få våra växter att leva då skulle jag sno din idé direkt!



Kram

#4 - - Designing good life - Sarah:

Snyggt med koppen! Roligt när man ser lite nya idéer...

#5 - - cecilia:

det där så himla bra ut! fint med sött och stilrent samtidigt!

#6 - - Alexandra:

Vad kul med nya ideer på "blomkrukor".Riktigt fint!

#7 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Va gulligt du har planterat!

#8 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Vilken anorlunda o rolig idé och plantera blomorna så! Det blev jättefint!!!

#9 - - Sockenvägens Söta:

Detta gillade jag skarpt Jenny! :-) Verkligen snyggt!!! KRAM

#10 - - Rebeckar:

Vilket fint blomarrangemang!

Kram Rebecka

#11 - - Anna:

Du har så många fiffiga och fina idéer på lut. Det där blev jättebra! Kram Anna

#12 - - Anna:

wow va fint du gjort det, verkligen läckert!