Oskars hörna.

Lite bilder på hur det blev i Oskars hörna.



Hade ju tänkt måla spjälsängarna innan twinsen var född men det hann vi aldrig med. Nu vet jag inte när man skulle kunna göra det eftersom de används dagligen.


Bilder:privata

#1 - - Anna:

gud va gulligt du gjort med stringhyllan! :)

#2 - - Emma:

Så fiint:) Kan tänka mej att han sover gott där:) Ha det bra, kram emma

#3 - - Proforma - Irene:

Hallegoo... så gulligt! Jättefin hylla!

Kram

#4 - - Milla:

Vad fint du gör:) Mysigt att klä in hyllplanen:) Kram Milla

#5 - - Maggan o Svava:

Verkligen superfint tycker jag, precis min stil..! Vart har du köpt stringhyllan????



PS:Du kan skriva till min mailadress då jag har en låst blogg =)

#6 - - Anonym:

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

#7 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Han måste trivas alldeles utmärkt där!



KRaaaaaaaaaaaam!

#8 - - Anna:

Vad mysigt han fått det! :-) Du är en fena på att fixa fina detaljer till dina små. Kram Anna

#9 - - MissStorm:

Så fint! Lite skön retro-känsla. Hyllpappret blev toppen!

#10 - - Ammi:

Sååå fint! Du är så duktig på att få till det med detaljer.

Ha en bra dag!

#11 - - Liza:

Så mysig hörna! Sötaste smurfen.. och är ju en stor fan av stinghyllor!!

KRAAAAAAAAm!

Liza

#12 - - Mirka:

Det blev ju kanonfint! Och Oskar var nöjd gissar jag :)

#13 - - Anne, anness design:

så mysigt!

#14 - - Petra - tångavägen:

Vilken mysig liten hörna du har gjort!

Har en fråga angående mattan som skymtar på bilden. Var kommer den ifrån och hur stor är den? Tycker att den är så fin!

Ha en bra helg!