#1 - - Pysseliten:

Gud vad mycket roligt du hittar jämt på olika bloggar :) är jätte glad att du delar med dig .

#2 - - Josefine- at home:

Vilket bra tips, ska jag föra vidare till min mamma som älskar att gjuta i betong:)

#3 - - Sofia:

Fin betongboll! Måste gå in och kika hur den är gjord. Kanske ett lämpligt sommar-pyssel!



Att ligga vid poolen och njuta en dag var inte helt fel! Och jag är supernöjd med mitt lite annorlunda E.

#4 - - Josefin:

Åh, vad roligt. Jag letar för fullt efter inspiration till sommarens betonggjutningar. Dessa var ju riktigt söta :)

#5 - - Proforma - Irene:

Sådana där skulle jag vilja ha flera i olika storlekar. Fast det krävs ju en del lampor då men det kanske man kan hitta på loppis!

Kram

#6 - - Min vrå...:

Vad fint det blev med den mönstrade!

/Elin.