#1 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Den vita gillade jag skarpt! Skitsnygg!



Puss!

#2 - - Anonym:

Denna gillar jag jätte mycket =) Såg den i skyltfönstret för nån vecka sedan. Den är så nätt och fin.



#3 - - Mamma iza:

Nu är de inte länge kvar =)

#4 - - pysseliten:

det är bra att blogga då kan man gå tillbaka i gamla album och se vad man har för julsaker :)

Den var enkel och fin den du hitta .

#5 - - Susihus:

Tjusiga i all sin enkelhet

#6 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Tack för tipset! Jag är också på jakt efter nya ljusstakar, och det här var ett både snyggt och prisvärt alternativ.

#7 - - Frida H:

Coola, men jag gillar de hederliga, vita.

#8 - - Anna:

Är på jakt till nått nytt till vardagsrumemt och dom här skulle nog funka...om jag inte väljer stjärnor!

Tyckte dessa stakar dock var snygga och stilrena!