#1 - - Elvira:

Jaha, det var därför... du må tro att jag funderade igår när jag hittade den i brevlådan. Jag brukar ju ha koll när jag har tagit någon ny prenumeration, men det här hade jag alldeles glömt bort.. Tack och bock..

#2 - - Syrran mia:

Jag fick också en tack vare ditt tidigare inlägg så tack för det! Älskar att få hem tidningar...gratis:-)

#3 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

AHA! Du kan tro att jag har grubblat varför jag fick tidningen i fredags. Hade en aning om jag fyllt i någonstans... Men det var ju DU som tipsade. Tack!



PUss!

#4 - - Maud:

Fick oxå tidningen häromdagen! Tack för tipset;)...jag skickade in på svärdöttrarna o svägerska oxå;)alla blev glatt överraskade! kram

#5 - - Tina // peppar och vanilj:

Bilden illustrerar verkligen en lycklig mysstund



K r a M // T i n a

#6 - - Jenny:

Härligt, jag tog en ett-års prenumeration av just Elle Interiör häromdagen så jag väntar på mitt första nummer :-)



Kram Jenny

#7 - - Maria:

Haha, ja just det. Det var därför jag fick den! Började allvarligt fundera på om jag blivit senil! Tack för tipset och påminnelsen! Och givetvis för en underbar och inspirerande blogg, Maria!

#8 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Samma här! Mannen undrade varför jag bara fick en tidning sådär och jag fick tänka till ordentligt innan jag åtminstone kom ihåg att det va nån kampanj men jag mindes inte att det va du som så snällt tipsade om den :) Tack för det!

Fast jag måste säga att det här inte e en tidning för mig :( Det kändes som en enda lång annons, jag kunde inte utskilja vad som va en annons o vad som inte va det. Det va heller inte min typ av inredning. Men nu har jag ju testat den gratis och vet att jag inte kommer att köpa den :)

#9 - - Åse - Interiörguiden:

Jaaa, den kampanjen hade jag ju helt glömt bort! Det var därför jag fick tidningen hem i brevlådan. Det är ju dig jag ska tacka för tidningen eftersom det var från dig jag fick tipset! Tackar, bockar och bugar : )