#1 - - Elvira:

Lycka till med flytten. Blir spännande att se hur ni får det i nya huset...

#2 - - Petran:

oj jag har missat att du ska flytta!Spännande! Önskar att vi kunde göra det med snart..Ska bli kul att "börja om" i inredningen!



Som du ser har jag tänkt börja blogga.. än så länge bara i startgroparna! En djungel med bloggdesign när man inte kan nåt! haha tänkte bara höra om jag kunde länka dig?



Petran på styleroom

#3 - - Annika:

Älskar alla dina tips, jättebra blogg har du =)

#4 - - LissenTo:

Lycka till med flytten. Hoppas ni får mycket hjälp av släkt och vänner. Kram Lissen

#5 - - Elin:

du har så himla fint hemma, vad kul att se så många rum samtidigt! Lycka till med flytten och hoppas vi får se bilder på nya boendet! Kram Eliln

#6 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Det e alltid lite sorgligt att flytta även om det e det man vill o även om man flyttar till något bättre. Man lämnar ju så många minnen.

Men jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem var o hur det än blir :D



KRam!

#7 - - Sara:

Spännande med ett nytt boende. Har ni köpt hus nu?



#8 - - Teresia:

Allså, åååååh, du har ett så grymt snyggt hem! Vad duktig och pysslig och kreativ du är! Verkligen "öga" för inredning! Jag dregglar nästan, hehe! Skitsnyggt!

#9 - - Monkan:

Oj, flytt, det har jag helt missat. Det låter spännande, men jag kan tänka mig att det är en hel del att greja med!

#10 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Vilket superfint barnrum!

#11 - - isa:

Lycka till med flytten gumman. Kul med nytt hem. Älskade ditt förra hem så det kommer bli kul att få se erat nya. Din matta i barnrummet hade jag tok missat vart har du köpt den??

Kram

#12 - - Proforma - Irene:

Oj... ska ni flytta! Vad kul... i alla fall när allt är klart! :)

Kram

#13 - - Designtjejen:

Åh, hoppas att det går ba!!

Kramar

#14 - - af nord:

Vad spännande att flytta. Lycka till med allt!

KRam

Helena

#15 - - Susihus:

Spännande med flytt även om det är jobbigt. Jag har missat helt att ni ska flytta, vart blir det nu slott eller koja?

Lycka till med allt

KRam

#16 - - Maria:

Åh, vad spännande med flytt och nytt hus! Ser fram emot att följa detta på bloggen. Lycka till :)

Kram Maria

#17 - - FargeBarn:

Så utrolig fint dere har det. Gjennomført og stilrent! Love it!

Lykke til med flyttingen.

#18 - - Emma:

Vart har du fått tag på den där svarta tavellisten/hängaren som finns på sista bilden?

#19 - - Karin:

Jättefin hylla till pocketböcker, var har du köpt den?