Ikea

Häromdagen fick jag ett reklamblad från Ikea. I den fanns en så fin ljusstake som jag bara måste införskaffa till Oskars rum. Kommer från serien Kallt & heter skog. 1 m lång & 28 cm hög. Pris 199:-. Hoppas den finns kvar när man åker dit.
Tyvär finns den inte på deras hemsida än så jag tog kort på den i tidningen och visar den på så vis istället.
#1 - - Camilla:

Wow!! Den vill jag oxå ha. Riktigt snygg. Den hade varit perfekt i Sebastians sovrum. :-)

Tack för tipset. Jag har inte sett den innan. Man får kanske ta sig en tur till Ikea. :-)

Kram Camilla

#2 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Den var riktigt fin! Hoppas du hittar den i butiken...



Puss!

#3 - - pysseliten:

Jag köpte den i tis men lämna igen den idag .

Den var så paprig så ångra mig . Den var så fin men jag tror den blir förstörd ganska snabbt , Tog en bild på den om du vill jag ska skicka .

#4 - - HelenaL:

Såg den på IKEA idag men som pysseliten skrev så tror även jag att den går sönder ganska fort. Den jag såg var redan vikt och trasig. Tyvärr!

#5 - - House of Jammi -blogg och webshop:

Den ser verkligen fin ut.

#6 - - Susihus:

Helt ljuvlig, men nu när jag läste kommentarerna... Ha en härlig kväll. Kram