#1 - - Linda m lille E:

Jag älskar den där lampan och har den därför ovanför köksbordet! :-) Den finns ju nu för tiden oxå i en mindre modell som är lika fin!



Lycka till med flytten!

Kram

#2 - - Iris:

Den har jag i matrummet, och den är verkligen pampig :)



kram /iris

#3 - - Lisa:

Den finns ju tydligen i en mindre modell på Ikea just nu. Har inte sett den live eller på hemsidan men en kompis till mig har köpt den och är supernöjd. Jag har alltid sagt att hade den funnits i en mindre variant så hade jag definitivtköpt den så nu måste jag kanske göra det!! Den är verkligen superfin!! :D



/Lisa

#4 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Den är så himla fin! Står högt upp på önskelistan när vårt hus är klart...

#5 - - livethemma.ikea.se:

Hej!



Visst är MASKROS fantastiskt fin! Du har väl inte missat att den nu finns i en lite mindre modell, för de som inte har rum. Kika in!



http://livethemma.ikea.se/inspiration/liten-nyhet-lyser-upp-hosten



Vänliga hälsningar,

Johanna på Livet hemma

#6 - - Linda:

jag har den i mitt vardagsrum, har högt i tak men flyttar nu så få se vad som händer med lampan...

#7 - - Frida H:

Sängen som ligger på SJ-pallar var ju grymt snyggt! Undra om man inte kan göra något sådant hemma.. Undra vart man kan skaffa så många pallar.. HMM