Matta från Jysk.

Har inte kunnat glömma pom pom mattan som jag bloggade om för snart 1 år sen. Har dock inte gett mig på att göra någon själv och kommer nog inte att göra det heller. Var på Jysk igår och hittade denna som är i lite samma stuk som en pom pom. På bilden kommer den verkligen inte till sin rätt. Mycket finare i verkligheten. Ångrar att jag inte köpte den.
499:- Jysk
#1 - - [room] by sofie:

Superfin och vilket fantastiskt pris!!! Jag älskar dessa boll-mattor!



Kram Sofie

#2 - - Anna:

Jag är kär!!! Måtten på mattan måste kollas upp för om den är i rätt storlek ser jag den redan i vårt vardagsrum. Tack för ännu ett kanontips! Kram Anna

#3 - - Mamma iza:

Hej! Hur går de för er? Har ni hittat något än? kram.

#4 - - Elin:

Hej! Vilken superfin matta, gillar att du har billiga tips också :)

#5 - - Lessi:

Det blir nog ett besök på Jysk för att kolla på den mattan.

#6 - - Linas:

Åh, den ser mysig ut! Hade gärna haft den grå :)