Schackrutigt bord.

Hittade ett litet bord för 40:- på returcentrum för ett tag sen som jag piffat till. Den ska Oskar få ha vid sin säng när det är dags för den. Blev supernöjd och nu längtar jag till den dagen som vi kan slänga ut spjälsängarna.
Från början var den i ett slitet mörkt träslag men med lite svart färg & en schackrutig tapetbit (gratis från måleributiken) så blev den som ny.
Foto:Jenny
#1 - - Jenny:

Snyggt! :)

#2 - - Anna:

Smart att använda en tapetbit för att piffa upp det söta bordet. Det blev jättefint! Kram Anna

#3 - - milla-andante:

Nämen är det en tapet?? Så himla fiffigt! Och så fint!!



Kram:)

#4 - - Jenny:

Men Jenny VA FINT du gjort!! Oj vad lille O ska bli glad för det fin-fina bordet :-D



Kram Jenny

#5 - - Jenny:

Men Jenny VA FINT du gjort!! Oj vad lille O ska bli glad för det fin-fina bordet :-D



Kram Jenny

#6 - - isa:

Hej gumman tack igen för vinsten!! Nu står brickorna på mitt och ellas kök :) Ella har redan lekt med dom ;)

Ska ta bilder i helgen!!



Fasiken va coolt bordet blev!! Riktigt snyggt!! Du är så kreativ kram

#7 - - Lessi:

Snyggt! Visade sambon den tapeten igår. Vi funderar på att använda den på bakstycket i en bokhylla.

#8 - - Anna:

Jag igen... Vill bara meddela att du har något att hämta på min blogg :-) Jag uppskattar all inspiration du delar med dig av! Kram Anna

#9 - - pysseliten:

det vart ju jätte fint . Kul att kunna göra om för en billig slant .Och ännu roligar när det blr fint .

Det är så kul att få se bilder när någon gör något fint . Kram

#10 - - Proforma - Irene:

Snyggt-snyggt! Bra tips!

Kram

#11 - - jenny:

Åh så fint det blev VERKLIGEN super.. Åh jag gillar det där äpplet så mkt har själv kollat in det. Men trodde att det skulle vara pluttigare. Nu måste jag nog slå till.



Jenny

#12 - - Lotta:

Åh så snyggt du fixat till det!

Det vore något för min lille son som älskar att spela schack;)

kramis

#13 - - AnnikaS:

WOW, bordet är ursnyggt!

#14 - - sofia:

Är den den målade barnsängen du skrev om för ett tag sen som man ser i bakgrunden? Vill se hela ju:-)

#15 - - Martina:

Superfint!

Har du lackat på tapeten? Har funderat på liknande- men är rädd att lacket missfärgar tapeten..

Tack för alla tips man jämt får!

Ps- nu har mina tvillingkillar kommit!

#16 - - Susihus:

Superfint! Ha en härlig vinterdag

Kram

#17 - - Frida H:

Nä, fy vad snyggt!! Säker på att du inte vill ge mig det istället? :) Superfint!



Jag vill också ha det där äpplet. Jag missade dem när de såldes, ditt är väl också från Lagerhaus? :(



Godmorgon!

#18 - - Ylva:

supersnyggt det blev!!! avis och vill också hitta billigt bord att göra om!

#19 - - Elin:

Det blev superfint, vilken bra idé! Jag måste få fråga var du får all din inspiration ifrån, jobbar du med inredning? jag tycker att du har så fint hemma hos dig, och så många egna bra idéer, jag får alltid massor av inspiration varje gång jag besöker din blogg! Kram Elin

#20 - - framtidoboende:

Vi på framtid & boende vill bara säga att du återigen imponerar och inspirerar oss. Vilken idéspruta du är!

#21 - - luci:

snyggt! jag funderar att ha något bord eller stolar i köket som är schackrutigt :)

#22 - - Lidyll:

Kjempe kult!smile