Ferm living

Skrev om dessa kuddar från Ferm living för ett tag sen. Nu har jag 3 av dom i min ägo. De har redan blivit favoriter härhemma, både för mig & barnen. Apropå barnen så är det många som gärna vill se bilder på dom. De fyller år på Torsdag så då kanske det kommer en liten födelsedagsbild:-)



foto:Jenny
#1 - - nook Elin:

Dom är så fina, skulle vilja ha allihopa!

Nu va det längesen jag kikade in, så det va mycket att ta igen. Tack för all inspiration!



Kram

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Så söta!

#3 - - Jenny:

Vilka söta kuddar!

SJÄLVKLART vill vi se tvillingarna - herregud är de ett år redan :-O Hjälp tiden går ju så fort, tja min lille är ju redan tre månader så...

Kram och trevlig kväll!

#4 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Superfina kuddar!



Fyller de redan ett? Jisses vad tiden går. Känns som de kom för någon få månad sen...



Puss!

#5 - - pysseliten:

dö söta :) Och ett år jag tyckte inte det var längesen jag såg din ner räkningsbild på bloggen .

#6 - - InneoUte-Malin:

Underbart fint. Är riktigt avis på deras rum. :-)

#7 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Ursöta kuddar!

#8 - - Emelie:

Ja, vi vill gärna se barnen! Förresten, redan 1år! Guuud va fort det går.

Kram