#1 - - Tess : Istla.se:

Jag har tre sådana fast med neonrosa trådar. Som jag köpt på Bolagret eller vad de heter förra året. Har ännu inte satt upp dem men de får nog åka upp nu i höst.

#2 - - pysseliten:

Spara om jag får välja då kan man köpa mer av något annat kul till hemmet .

#3 - - Signerat 71:

Det är så läckert med lampsladdarna i olika färger - funderar på att kökpa några till barnens rum.

Kram J

#4 - - Sofia:

Fint med lampsladdar och "bara" en lampa i. Jag skulle faktiskt vilja ha en gul!

#5 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Aaa! Har Clas Ohlson oxå sånna. De ska jag köpa mina där! Har tänkt ha 2 st i arbetsrummet vid vårt stora fönster. Tack för tipset :D

#6 - - Åse - Interiörguiden:

Absolut spara!

#7 - - Ninni:

Det är så snyggt... bara det att jag hittar inga stora glödlampor med klarglas i?! Vart köper man dom?

Tack för en jätte mysig blogg med mängder av inspiration =)/ Ninni

#8 - - jenny:

Ninni: Tack så mycket:-)

Clas ohlssons har en för 39:-