#1 - - Dessi - Home and desire:

Ja, jösses. Vilken skillnad! Jag är ju både glad för färg och svartvit. Kan inte bestämma mig!

#2 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Man fastnar verkligen för det glada cirkustemat men om det blir några inköp så blir det till barnrummet...

#3 - - Liv:

ååh älska de prickiga hade vart så fint i banrummet..

#4 - - . L i n n e a:

åh, älskar rosorna! :)

#5 - - Melinda:

ÄLSKAR den sista bilden! Fick lite inspiration där :)

#6 - - Ida we:

Älskar andra!! Fullkomligt! Annars... den sista :)

#7 - - Sandra:

Nummer två och fyra var grymt snyggt :)

#8 - - ☆ m a l i n .:

Åh vad kul! Jag har nyligen "bytt ner mig" från en tvåa till en etta och har nu sängen i rummet så att säga - extra viktigt att bädda den snyggt nu! Så bra tips där :)

#9 - - emelie:

2,4,5 är verkligen i min stil.

#10 - - JJENK:

Riktigt mysigt!

#11 - - Lovisa:

Man sken ju upp så fort man såg det prickigarummet ;) barnens drömrum :)

#12 - - emma:

gillade främst stil 2 och 5 :)

allt bra med dig ? :)

#13 - - Malin:

Jag skulle behöva piffa mitt sovrum!

#14 - - Sigrid:

Vilken skillnad det blev. :o

#15 - - kerstin:

ÅÅ vad vår fint ska fixa ihelgen TACK!'

kram

#16 - - LORISSA LOVEBOMB:

Den prickiga är min favorit :D såååå söt

#17 - - magda:

Toppen! Riktigt bra inspiration du gav ! :)



#18 - - Junitjej:

Fina påslakan!

#19 - - cass:

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

#20 - - rebecca:

nr 2 solkalrt!!!!!

#21 - - amanda:

Åh gud så snyggt, men den sista blev min favvo!

#22 - - Tricolore:

Gud så fina, speciellt den andra med rosor, den måste jag ha till våren!

#23 - - Malin Inspiration & design:

Visst är det roligt hur man kan förändra med färger? Helt otroligt! :)



Kram Malin I&D

#24 - - Robin:

Bilden längst ner var helt klart snyggast imo =)

#25 - - Lina:

Gillade den svart/vita skarpt ! :)

#26 - - Dani:

Coolt, gillar särskilt den där regnbågsfärgade puffen. Den skulle helt klart gå hem även i ett barnrum. :)