Isabellas bloggpris.

Jag fick ett roligt mail för ett tag sen. Min blogg har som en av 10 bloggare inom kategorin inredning blivit nominerad till Tidningen Isabellas bloggpris. Jätteroligt & smickrande!!
Du får gärna gå in & lägga en röst på mig genom att klicka på bilden. Alla som röstar har chans att vinna en prenumeration på tidningen.
#1 - - Dessi - Home and desire:

Så, nu har jag lagt en röst på dig! :)



Ha en härlig helg!



Kram!

#2 - - Lotta:

Vad roligt!!! Grattis:)

Klart jag ska rösta....

Nu är det gjort.

Kram och Lycka Till!

#3 - - Sara:

Hej!

Vad roligt att du har blivit nominerad, nu har jag varit in och röstat på dig! Håller tummarna!!!



Solglasögonen kommer från Lindex, 49,50. Finns på Lindex, såg att det även fanns vita och svarta solglasögon där. Hittade dem på babyavdelningen.



Kram

#4 - - Sis Lisa:

Jomen jag hörde ju det av Mamma!! Grattis så mycket till er båda! Sen att det var så nära Mia & Daniel var ju jätte roligt. Fatta vad skoj ni kommer få :D



Jo nu kommer vi ju snart hem. Midsommar i 2 veckor är det tänkt :D Har ni flyttat in då?



Kram kram

#5 - - Sis Lisa:

och just jah, jag har röstat på dig så klart :D

#6 - - erika:

har lagt min röst på dejj:)