#1 - - Maria:

Vilken kul idé! :-)

#2 - - Matilda:

Enekelt och otroligt snyggt!
Vad duktig och påhittig du är :0)

Önskar en fin Lucia
KRAM

#3 - - susihus:

Rolig idé

#4 - - Liie:

Vilket roligt tips! Har aldrig sett något liknande förut :)

#5 - - Mazlin:

Åh så snyggt

#6 - - Elita:

Hej, skulle vilja veta var du har köpt kudden med kors på?

#7 - - Elita:

Hej, skulle vilja veta var du har köpt kudden med kors på?

Svar: Hej. Den har jag gjort själv.
Kontakt & adressuppgifter.

#8 - - Memme:

Hittade ditt fina pysselalbum på styleroom. Ville bara säga att du gör jätte fina saker :) blev så inspirerad.

hoppas du får en trevlig dag

#9 - - Sandra Lago:

Nu var det på tok för längesedan du bloggade

#10 - - Sofia Wählby:

Wow, inspirerande! Riktigt rolig idé.

#11 - - Karoline:

Så otroligt fina är de !!!! Har gjort sådana idag men de bara välter när jag sätter dit ljuset, vad gör jag för fel??? Mysig blogg för övrigt !!! KRAM Karoline

#12 - - Karoline:

Så otroligt fina är de !!!! Har gjort sådana idag men de bara välter när jag sätter dit ljuset, vad gör jag för fel??? Mysig blogg för övrigt !!! KRAM Karoline

#13 - - Josefine Anerland:

Gud vad fint!!