Födelsedag & finaste vasen.

Igår var det min födelsedag. Tyckte det var nyss jag fyllde men det har tydligen redan gått ett år sen sist. Tiden går verkligen fort & dagarna bara susar förbi. De flesta i min familj kom & uppvaktade mig med blommor & paket igår. Jag fick en superfin vas som direkt åkte upp på väggen.
foto jenny
#1 - - Jennys Matblogg:





Vilken superfin vas!! :)

#2 - - Proforma - Irene:

Grattis i efterskott! Tiden går alldeles för fort! Fin vas!

Kram

#3 - - Sara:

Grattis i efterskott! Kul och få fina blommor när man fyller år :-)

#4 - - Iris:

Jättefin vas! Grattis på födelsedagen! :)



kram /iris

#5 - - Carolina:

Grattis i efterskott!

Tack för en fin blogg



/Carolina

#6 - - Emma | Emmas bakblogg:

Grattis i efterskott.

Vilken häftig vas på väggen

#7 - - Linda:

Vilken rolig present! Vet du vart vasen kommer ifrån?

#8 - - DanielsWorld:

Vad snyggt!

Åå grattis;)

#9 - - Anna:

Grattis i efterskott! Vasen är jättefin :-) KRAM Anna

#10 - - yasmine modell mamma och fru:

fin vas och grattis i efterskott kram

#11 - - milenamalmros:

Grattis på födelsedagen :)

#12 - - ava miranda:

va mysigt det ser ut :D

#13 - - sandra:

Gud vad häftig vas! I Love! ;)

#14 - - Linas inredning:

Superfin vas! Grattis i efterskott!

#15 - - Sandra - Mamma till Wilmer och Joline:

wow, va häftigt med en vägghängd vas!

#16 - - Elin:

GRATTIS!



WOW vilken snygg vas, precis min stil!

Var är den köpt och vad kan priset tänkas vara?



Tack för en UNDERBAR och INSPIRERANDE blogg!

#17 - - dalkullan:

Underbar vas ♥

#18 - - jenny:

Linda & Elin: Den kommer från min lokala blomsteraffär. Vet tyvär inte märket eller pris.

#19 - - ida:

Jag kan säga vad de är för pris och märke!;) Märket är iaf DBKD. Super snyggt de blev Jenny!!

#20 - - frida:

Riktigt snygg bild, och vasen hade man ju inte tackat nej till heller! :)

#21 - - Jennie:

Vad fint !!