Ikea ps 2012

Efter att ha sett dessa bilder på kommande produkter ur ikeas ps serie för 2012 så längtar jag ännu mer tills katalogen dimper ner i brevlådan.

ikea press
SNABBA FAKTA OM IKEA PS 2012:
• 46 produkter
• 19 formgivare
• Sjunde IKEA PS kollektionen
• Inspirerad av över 60 års designhistoria på IKEA
• Designen är förnyad i både form, funktion, hållbarhet och material
• Material som bambu, återvunnen PET-plast, träplastkomposit och linne
• Inkluderar stolar, bord, lampor, skålar, textilier, bilder och mycket mer • Säljstart 4 maj 2012
#1 - - SaraH:

Åh, va mycket kul det verkar vara :)

#2 - - elin:

Oj va mycket fint! Härliga färger!

#3 - - Jenny:

Jag vill också handla PS.. Bäst att börja spar så man får hem allt man vill ha innan det tar slut..;)

Jenny

#4 - - erika:

men OJ!, gu va snyggt, kommer oxå vilja handla en massa, men vart ska det få plats;)?!

BYRÅN i furu ojojoj!!

*erika

#5 - - Anna:

Hej,mycket inspirations bilder.Fint hem har du oxå:)Jag har nydligen börjat blogga,länkar till din bloggsida.Kika gärna in.Kram Anna!

#6 - - kat @ dot dot dash:

great images. Absolutely love that plywood dresser. Great pay on different squares and rectangles

x kat

#7 - - Therese:

Håller med dig! Jättesnygga prylar!

#8 - - Malin:

Håller med - IKEA PS verkar superspännande och väcker habegär!

#9 - - Helen:

Ha ha very good, lovely color!

#10 - - Jessica Inspera:

Härliga bilder, mkt färger! :)

#11 - - Madde:

Älskar bilden med alla möbler på gräsmattan! :)



Ha en bra dag!

#12 - - Fotograf Annie:

Åh vad kul, läcker byrå på andra bilden :)

#13 - - Linda:

Look this good and beautiful things

#14 - - Karin:

Hej! Supersnygga Bilder! Stolen till vänster på bild nummer sex - kommer den från IKEA? Skulle du vara så snäll och maila mig svaret för jag letar febrilt efter stolar och gillade denna men hittar den inte på IKEAs hemsida. Jag vore så tacksam. ([email protected]). Kram!

#15 - - Karin:

Hej! Supersnygga Bilder! Stolen till vänster på bild nummer sex - kommer den från IKEA? Skulle du vara så snäll och maila mig svaret för jag letar febrilt efter stolar och gillade denna men hittar den inte på IKEAs hemsida. Jag vore så tacksam. ([email protected]). Kram!