#1 - - Johanna.B:

Det är nästan så att jag tycker Åhléns variant är finare!



Kram

/Johanna

#2 - - nook elin:

Tur för mig att jag föredrar den billigare för en gångs skull, men det är väl för att man sett den andra så länge! :)

#3 - - Evelina:

Är helt kär i ert barnrum men såg att det inlägget är ganska gammalt så jag kommenterar här istället. Jag undrar vad för slags malm byrå det är ni har som skötbord. Jag funderar själv på att använda min malm byrå med 3 lådor som ett skötbord. Men är lite osäker på om det funkar. Tacksam för svar och tack för fin inspiration.

#4 - - Josefin:

Det är så kul att läsa din blogg, har du möjlighet så får du gärna uppdatera oftare-jag kollar nästan var dag!

Ps- du har ett jättefint hem :)

#5 - - Erica:

Båda är fina!

#6 - - pysseliten:

jag har spara :)

#7 - - jenny:

Evelina: Vi hade malmbyrå med 3 lådor som skötbord så det funkar jättebra. Vi satte även en tunn spånskiva ovanpå.

#8 - - Mia:

Tycker nog att Åhlens var finare men man håller nog på va less Koziols :)

#9 - - Jenny:

Det billiga fatet va ju finast :)

#10 - - yasmine modell mamma och fru:

den billigare var ju mer prisvärd och snygg.

allt bra?

KRAM

#11 - - Jessica Inspera:

Tycker nog helt ärligt att det billigare alternativet var finare :)

#12 - - Anna Hansson - barnboksförfattare:

Jag tyckte mest om det billigare! :)

#13 - - Ninni - Foto & Vardag:

haha vilken skillnad i pris

#14 - - dominic:

Men Slösa var ju så mycket finare.... ^^

#15 - - Kadri:

åhlens var ju snyggare

#16 - - Louise - dotter.sambo.målare.mamma:

tyckte den från åhlens var snyggare. får nog ta mig dit och inhandla en sådan.Vet inte om de finns i andra färger??

#17 - - classes lilla blogg:

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

#18 - - Sofia:

åh de är ju så fina! prefekt att ha smycken i ;)

#19 - - erika:

gillar verkligen din blogg!

#20 - - Eleonore- Kokboksutmaningen:

Tycker faktiskt Åhléns våningsfat är finare, tur att det var billigast med :D

#21 - - NinA:

Spara :=) jag tröttnar ganska fort på saker och då kan detvara bra att inte ha lagt ut allt för mycket på den :=)



// Nina



http://countrylifebyn.blogspot.se/

#22 - - frida:

Hej! Hjälp mig att välja färger/textil i sovrummet :)



http://fstrand.blogg.se/2012/august/i-need-some-help.html

#23 - - Littledessert - Recept & Webbshop:

Dom är super tuffa!

#24 - - Linda:

I många fall lönar det sig verkligen att leta efter billigare saker. Måste nog tycka att den dyrare är finare, men jag skulle ha valt den billigare då jag är spara rakt in i märgen ;).