#1 - - Rosi:

Hej, jag heter Rosi Bergman och jobbar på tv-produktionsbolaget Jarowskij. Till sommaren ska vi spela in ett nytt byggprogram och jag söker nu glada hemmafixare som vill vara med. Vi söker stora som små projekt, kan vara en lekstuga till barnen, en veranda eller något litet som en fågelholk.
Nu undrar jag om ni kanske har byggplaner till sommaren. Vi kommer spela in under augusti och september.
Hör gärna av er om ni tycker att det låter kul så berättar jag mer.
Ha en jättefin dag!
/ Rosi

#2 - - Ina - en mammas historia Hols:

Jag är inte heller så jätte förtjust i Pelargoner. Men just nu har jag en och börjar gilla den mer och mer 🙈😂.

#3 - - Anonym:

Vilken cool inredning du har o roliga detaljer! Ytterst kreativt att göra en 'kruka' av en upp och nedvänd lampa!

#4 - - Ksjsa:

Underbar blogg och så fina bilder på Instagram. Gjorde ett försök att göra din underbara pärl låda berså men hur litar man ihop den?

Svar: Tack Kajsa! När jag gjorde min bersåask så limmade jag med superlim. Men prova att att klippa till några pappbitar att också limma på på insidan. Blir både stadigare & lättare att limma. Lycka till!
Kontakt & adressuppgifter.