Färglatt på kontoret med Lagerhaus

I samarbete med Lagerhaus har jag stylat och fotat en arbetsplats med temat färgladast på jobbet. Jag valde att fixa till tösens "jobbhörna" 
Lagerhaus har fått in många fina & färgglada produkter till kontoret. Allt från lampor till pennor.
Älskar Lagerhaus vimplar. Med dom kan man inte misslyckas när man vill ha det lite mer färgglatt.
Ett galler att hänga upp anteckningar mm på är suveränt att ha vid arbetsplatsen. De medföljande krokarna passar perfekt att hänga upp saxar & sånt på.
Förvaringsboxar är perfekt att ha vid skrivbordet. Där kan man samla mycket och man slipper ha en rörig arbetsplats som ser stökig ut.
Den snygga & smarta lampan funkar både som bokstöd och belysning.
De guldiga pennhållarna satte jag ihop med ett gummiband. På väggen skruvade jag upp 2 toarullshållare som washitejpen får hänga på. 
 
Här nedan är några av de produkter som jag använt.
 
#1 - - Anna María:

Kanonfin och så smart att använda toarullshållarna som tejphållare!

#2 - - Camilla:

Jätte jättefint! Så fina färger.. Måste fråga, anteckningsblocket, vart har du hittat det.. Jag samlar på anteckningsblock och föll pladask för det du hade, sååååååå fiiiint.

Hälsningar Camilla

Svar: Tack snälla! Du hittar det på Lagerhaus.
Kontakt & adressuppgifter.

#3 - - Monica:

Fantastiskt fint !! Men den "byrån" till vänster vars har du hittat den ? skulle passa alla mina brevpapper :)

#4 - - Emelie:

Så himla snyggt, nu riktigt kliar det i fingrarna att sätta igång och göra om den egna skrivbordshörnan här hemma. Så härligt att gå lös med färg och form! Är nyfiken på den roliga klockan som ser ut som en uggla: Var har du hittat den?
Trevlig valborg!

Svar: Tack så mycket! Ugglan är köpt på lagerhaus för några år sen.
Kontakt & adressuppgifter.