Snyggt kakel från Golvshop

I samarbete med golvshop.se


Hej på er!
Hoppas ni mår bra!
Jag vet inte hur det är med er men alltid när sommaren är över och hösten börjar dra in över landet så blir jag alltid sugen på att renovera och göra om i hemmet.
Jag vet inte varför det alltid blir så. Kanske har det att göra med att man är inne mer och det blir mörkare på kvällarna.
Nej jag har ingen aning! Hursomhelst!

Något som jag länge velat göra är att renovera det stora badrummet härhemma. 
Det har sett sina bättre dagar om man säger så.
Ful blå matta både på väggar & golv. En gammal bide som bara är i vägen & fula missfärgade rör överallt. Golvet har dessutom blivit missfärgat på sina ställen också. Inte snyggt!!

På 

Golvshop hittade jag mycket snyggt kakel att välja på

B.la ett jättefint marockanskt i finaste färgerna.
Det i kombination med guldiga detaljer hade nog gjort susen.
En snygg vägghängd toalett och ett fint nätt handfat med en stor rund spegel ovanför. Spegeln i guld såklart. Jag kan se det framför mig! Så snyggt det hade blivit :)
Man kan ju verkligen förändra med kakel och det finns en uppsjö av snygga färger och mönster. Det svåra är nog att välja bland allt snyggt! Vi som har 2 badrum och 1 duschrum kan ju verkligen ta ut svängarna :) En stil i varje rum! Perfekt ju eller hur!? 
Här kommer iallafall lite snygg inspiration från Golvshop.
Håll till godo mina vänner!

Kakel carrara
Kakel Jehba
Kakel kissane
Kakel manitoba
Kakel premium
Lhådös glacing