Nya posters från Dearsam

Detta inlägg är i samarbete med Dearsam.





Att göra om härhemma! Det gillar jag 🙂 Och med det menar jag inte att man ska köpa nya möbler eller tapetsera om. Man kan med små medel få en helt ny känsla i sitt hem.

Posters är en så sak! Nya sådana och det känns som nytt.

Jag klickade hem 3 nya från 

Dearsam

häromdan.


Och som vanligt är jag helnöjd 🙂

De posters jag valde var:


Let theam eat cake
Muir woods
Stroke repeat

Vad jag gillar med Dearsam förutom att de säljer snygga posters med bra kvalite är att de även tänker på miljön.


Postrarna trycks på papper som är miljömärkt med FSC för ansvarsfullt skogsbruk samt ecolabel.
Förpackningarna är unikt framtagna och FSC MIX certifierade & får endast innehålla en blandning av återvunnet material och/eller material från kontrollerade källor.
Så bra!!!

Jag har fått en rabattkod att dela med mig av till er.

Om du anger koden Jenny25 så får du 25% rabatt på hela sortimentet fram t.o.m 27/2