ljuspyssel

Jag skrev i ett tidigare inlägg om att dekorera ljus med servetter. Ikväll har jag suttit & pysslat med det, lite pillrigt var det att klippa ut mönstret men så valde jag  inte det lättaste heller;), många små utrymmen & vrår att klippa till. Märkte sen att man inte behöver vara så noga för det syns ändå inte. Kul var det och jag tror nog att det blir några fler:) 


image285

image286
Bild:privat
#1 - - Josephine:

Vad fint det blev! Är det sån decoupage eller vad sjutton det heter? Jättesnyggt!

#2 - - Jill:

Vilket tålamod du har! Jag hade aldrig haft ork att sitta och klippa ut något sådant. Men snygga blev dem! Kanske man borde testa - fast med ett lite enklare mönster... :-)

Ha det bra!

#3 - - Emma:

Åhh, det blev ju jättefint, det måste jag pröva tror jag=)Var det svårt??Ha det bäst, kram emmsan

#4 - - Johanna:

Det där blev verkligen jättefint! Vad pysslig du är!

Ha det bra, kram!

#5 - - emma:

Åh det blev ju superfint!

#6 - - Linda:

Så fint det blev! :)

#7 - - ida:

Det blev ju jätte fint!Kul med pyssel!Kram

#8 - - Sandra:

Oj så snyggt det blev! Kram Sandra

#9 - - tina:

Kalasfint!!! Tack för dina gulliga ord,blir jätteglad och rodnar nästan * =) *!!! Självklart kan du länka till mej...passar på att länka till dej också!!! Ha det gott!
kram/tina

#10 - - Kristina:

Kul med pyssel. Blev ju jättefint:) ha en bra dag! Kram

#11 - - Fia:

Å jäklans va duktig du e.. det vart kanonfint!!! Å Oj vilket tålamod du måste ha ??? jag skulle trilla av stolen efter 5 min med allt detta pill :D

ha en kanonskön helg

kram fia

#12 - - Livet i byn:

Vad fint det blev, måste ha varit väldigt pilligt. Så tålamodkrävande det måste ha varit.

~Livet i byn

#13 - - emma:

Du har fått en utmärkelse i min blogg! Trevlig fredag. //Emma

#14 - - Tösens M a m m a:

Riktigt fint!=)

#15 - - Jenny:

Vilken mysig blogg du har, mycket inspiration! Hoppas det är okej att jag länkar!

PS. Kommenterade ditt tidigare inlägg men där blev det lite fel i min bloggadress, du har ju redan varit och hälsat på men rätt ska va rätt ;)

#16 - - MO:

Det där måste ha tagit tid, för det ser väldigt pilligt ut, men fint blev det....nästan synd att tutta fyr på, kan ju bara stå o vara snygga tycker jag. Kul med tips på pyssel man kan göra hemma utan att behöva ha en massa pysselsaker själv, kram

#17 - - Anna:

Du pysslar alltid så fint du! :-) Ja, det känns jättespännande med flytt och jag hoppas verkligen vi ska hitta någon lämplig bostad snart. Och ja, närmare till IKEA känns inte helt fel ;-) Ha en trevlig helg! KRAM

#18 - - Linda P:

Oj vad kul! Här snackar vi tålamod :) ha d fint!

#19 - - timon:

Ojoj! Vilket jobb! Men va snyggt det blev! :) Trevlig helg på dig!

#20 - - Syrran Mia:

oj vad fint det blev!! ha en trevlig helg så hörs vi:-) kram

#21 - - tina:

Hihihi..det kan ha varit Inga...men hon brukar städa och plocka ur diskmaskinen=)=)=)=)...
Ha en härlig helg!!!
kram/tina

#22 - - Fröken L:

Vilket pilljobb! Duktig du är :) Trevlig helg!

#23 - - Johanna:

Va fint det blev! Jättesnyggt mönster! Ha en trevlig helg!

#24 - - Pysselprinsessan:

Supersnyggt! Nu e jag tebax, förresten... Jag är på praktik och hade inget internet i veckan! Riktigt frustrerande! Ingen TV hade jag heller så det var bara att gå å köpa lite garn och en virknål! :)

Tack för tanken! Kramar