Lampan

Håller på att svettas bort i värmen. Orkar inte mycket utan ligger mest och vilar/sover med fläkten på högsta spinn.
Om man ändå visste hur regndansen gick;-)

Jag kom på att jag inte visat lampan som jag beställde för ett tag sen så den får ni se dag.


Bild:privat

#1 - - Knaada:

Den är supersnygg! Såg du inlägget jag gjorde ang just den lampan för ett tag sedan?

Jag gjorde en budget variant som jag är väldigt nöjd med.



http://www.knaada.com/2009/07/supersnygg-designlampa-80kr/

#2 - - Sis Liisa:

Jäklar vad snygg! Allt bra? Förutom att du håller på att svettas bort i värmen :P Såg dom små liven växer som dom ska, även om lillfisen har sin egen kurva :) Går så fort. Bäst att boka hem en resa snart så man hinner med! :)

Kram på er!

#3 - - Mari:

Det var inte snällt att visa den för en lampoman som jag.....men jag är ståndaktig ;-) tror jag iaf.



Urläcker!!



Kram!

#4 - - Linruz:

Den gillar jag Snygg.

kram kram Lina

#5 - - InneoUte-Malin:

Så fin! :-) En sån skulle jag gärna ha själv. :-)

#6 - - Inspirera Mera:

Vilken fin lampa du har köpt.

Kram Sandra

#7 - - Therése:

Så läcker den var!!

Kram Therése

#8 - - Anna:

Vilken riktig snygging till lampa! :-) Jag klarade första dagen på jobbet, men kunde inte somna i natt så dagen har varit tröttsam. Njut av den lediga tid du har framför dig, framför allt när bebbarna kommer! Kram Anna

#9 - - Dessi:

Ja, det här hade jag ju läst :S Hade totalt glömt! Är du nöjd? Tycker den är döläcker, och du fick den till ett bra pris! Kan dock inte hitta den på hemsidan längre... :/



Kram!