Julstjärnor

De goda sovanorna fortsätter för Ester & Oskar. Imorse vaknade Oskar 8 så sambon steg upp med honom medans jag & Ester sov ända fram till 9.30:-) Skönt!! De tycker om att sova precis som deras föräldrar:-)

Efter mat & stök åkte vi in till stan en sväng för att handla lite.
Mest mat men även några vita julstjärnor. Korgen som jag köpte på rusta i somras fick agera kruka.

Bild:privat

#1 - - Anna:

Sover dem hela natten?

Vad skönt i sånt fall. William har gjort det två nätter nu,men jag vågar inte hoppas på att det ska fortsätta,

Kram Anna

#2 - - HUSnrNIO:

Så gött när de sover bra! Fint med blommorna i korgen ist för traditionell kruka. Trevlig kväll!

#3 - - erika:

hej igen!



ok, har du även variant för en nybliven pappa å mamma??

perfektpresent tänkte jag:)

skulle vilja ha in "sessan" då om det går!?



**erika



kul förresten att du även gillade mina grejjer:))

#4 - - Linas inredning:

Vad fint att sätta blommorna i korgen!

#5 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Underbart med sovmorgon!



KRaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

#6 - - Milla:

Skönt med små sömntutor. Har också korgen från Rusta men min agerar tidningsförvaring.Kram Milla:D

#7 - - InneoUte-Malin:

Skönt med såna sömntutor till bebisar. Passa på och njut. :-)



Gillar verkligen de där vita julstjärnorna. Enkelt och fint.

#8 - - FURNISH.etc inredningsblogg:

Åh vad fint! Härligt och se den tradiotionella julfärgen rött i en sådan modern tappning! Det gillar jag! Ha det gott. Kram Emmy