Utmaning

Har fått en utmaning av Helena som jag tyckte var kul så den antar jag.

Den går ut på att leta upp fjärde mappen i din dator och visa den fjärde bilden som kommer upp. Har du fler mappar i den fjärde mappen så fortsätter du bara med var fjärde tills bilden kommer upp.

Min bild blev min tapettavla från måleributiken.



Bild:privat

Skickar vidare utmaningen till er som har lust!

#1 - - Tina på Peppar och Vanilj:

Vilken tur att det blev en så snygg bild! Kul när du länkade tillbaka till inlägget :) Jag klickade faktiskt hem lite tapetprover nu precis, inspirerad av dig! Har länge tänkt att det ska jag se till att göra. Nu gjorde jag det :D



Tack för kommentaren om lillasysters rum ♥



K R A M // t i n a



Förresten så antar jag utmaningen!Kul!

#2 - - Anne:

Hej. Så snygga kuddar du har gjort! Jag hoppas att du inte tar illa vid dig ifall jag kommer härma din idé någon dag. Blev så inspirerad!

#3 - - Herr E:

Tapettavlan blev riktigt nice!