#1 - - Helen:

Den är jag också så sugen på att göra:)

#2 - - Eva:

Hej!



Jag gillar att kika in här hos dig så därför har jag gett dig utmärkelsen Beautiful Blogger Award!! :)



Det är en kul idé för att uppmärksamma sina favoritbloggar och sprida lite glädje. Kika in hos mig om du vill och se mer vad det innebär.

#3 - - Anna:

Hej,



Hoppas allt är bra!



Jag gillar att kika in här hos dig så därför har jag gett dig utmärkelsen Beautiful Blogger Award :)



Det är en kul idé för att uppmärksamma sina favoritbloggar och sprida lite glädje. Kika in hos mig om du vill och se mer vad det innebär.



Vi hörs av här framöver!

#4 - - Jenny (Fröken Jakobs):

Jag ska oxå prova på det fantastiska betongandet i år :-) Nu bor vi bättre och kan göra mer än när vi bodde i lägenheten. Ska bli oerhört spännande att testa! Kram Jenny

#5 - - Sandra | Inspirera Mera:

Det är så fint med betong! Läckert med en betongbänk, en sån skulle jag gärna ha i vår blivande trädgård.