Kladd

Skruttarna före mat:
Rena & fina.

Skruttarna efter mat:
Dags för ett bad!?


Bilder:privata

Nu var ju detta bara en liten smakportion. Hur ska det gå sen när de ska äta hela mål.
Då är det nog inte bara dom som blir nersölade utan även väggar & golv kan jag tro;-)
Ja, det är härligt:-)

#1 - - Skönhetsbloggen!:

Haha, gud så söta! :D

#2 - - Helena:

Vilka sötnosar! Min Vilgot har precis börjat med mat och det är inte bara ansikte och händer som är kladdiga utan hela köket..

Lycka till med smakportionerna!

Kram

HElena

#3 - - Mormor:

MMMMMMMMMMMM, Mormors godingar,ja du jenny det kan bli lite kladdigt.kramar från mej .

#4 - - Jasmine:

Vilka sötnosar! Och vilken fin blogg, den måste jag spana in ordentligt! :)

#5 - - Jasmine:

Du förresten, jag måste bara fråga. Den tavlan som du har i din header, "Keap calm and carry on", vart har du hittat den? Kram

#6 - - CreativeActivity - Sandra:

Så galet söta!! :-)

#7 - - Linda m E:

Vilka sötnosar!

Om du tycker att det där är kladdigt. Vänta bara! Här får vi sanera köket efter varenda måltid. ;-)

Kram på er

#8 - - Milla:

Vilka mysiga bilder! Ler.

Ja, vänta du bara, fniss.

Kram Milla

#9 - - Fia:

Sv:Det är två pyren som lurar där inne ;)

#10 - - Ulrika:

Så fina de är. Vänta bara tills allt tomatbaserat ska in i munnen;-)



Du har fått en award av mig, kolla bloggen.



Kram

#11 - - Proforma - Irene:

Härliga och söta! Det där kladdet var väl ingenting... hihi! Vänta tills dom "kan själv"!

Kram Irene

#12 - - jenny ~ mammanochkidzenpunktse:

Sötisar! Jag tyckte inte att det ser så farligt ut. Värre blir det... hehehe



Kraaaaaaaaaaaaam!

#13 - - Nina:

Söta!

Jag brukade köra på haklapp med ärmar på, skyddar lite mer ; )

#14 - - Lotta:

Mysigt när de börjar äta. Har slutat amma dagtid, så Axel äter för fulla muggar nu.

Va bra det syns vem som är vem. :-) Kram

#15 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Vilka godbitar! Och ja, det där var bara början på kladd...

#16 - - Laura:

Ååå så fina! Guuuu vad tiden går!!! Känns som att det var igår de föddes?! Vad hände? =) Söta är de i varje fall! Kram

#17 - - Mari:

Så stora de blivit....och såååå söta.

Det är ju tur det finns tvättmaskin:-)

Mat är mysigt att kladda med.



Ha en bra dag!!

#18 - - Lillan:

ha ha så supersöta :)

Kram på er

#19 - - Jenny:

Gullungar!!! Det ska kladdas vid måltider ;-) Kram och trevlig helg

#20 - - Sockenvägens Söta:

Men guuud så stora dina gullungar blivit!!! Tycker nyss jag tittade in här och du var hemkommen med dem... men minns då att min förlossning kändes långt borta, men vips så är nu BF 2 dagar bort. Får bara hoppas Luran blir frisk tills dess. Mormor är här nu så jag lyxar på med lite surfande, så nu ska jag njuta av de inlägg jag missat här :-) Kram!