#1 - - Maria:

Hurra!!!

Tack o tack o tack o tack snälla Jenny :)

Så roligt att äntligen ha turen att få vinna en tävling trots att man inte har en blogg. Och hos min favorit bloggare dessutom.. :) Kan det bli bättre?

Det här ska jag leva på länge

Tralalalalala!!



Mvh Maria

#2 - - Anna H:

Hurra hurra!!! Hur glad jag än är idag är det nog inget mot vad dottern kommer bli när hon får öppna posten och hitta en alldeles egen myrbricka. Det blir nog mycket fika framöver. :-) Åter tack! Tänk, dessutom kom senaste Family Living i lådan igår så det blev verkligen en toppendag!

#3 - - isabella:

JIPPPPPPPPPPPI!!!!!!!!!! va tvungen att nypa mig i armen när jag såg ditt mail!! va roligt vet du hur bäst u är, shit va glad jag är. Känns som att jag har vunnit på triss :)



Ella kommer bli så glad och hade hon kunnat ge dig en kram hade du fått en av oss båda nu!! Tack kram isa!!