Äntligen är vi hemma!!

Äntligen kan jag säga att vi är hemma. Hemma i vårt fina hus som vi så länge längtat till. Nu är det fullt upp med allt vad det innebär med en flytt. Men det känns jättebra & vi känner att här kommer vi att trivas. Bloggen kommer nog inte att uppdateras så mycket på några dagar men jag hoppas ni har överseende med det.
Foto: Jenny
#1 - - Hanna - Whiterainbow:

Åh vad skönt för er, ska bli kul att "äntligen" få se lite bilder från huset!



Kram

#2 - - Jo:

Härligt med flytt! Vår väntar nu i dagarna och jag hoppas att jag är lika glad som du när den är över! :)

Jag ser fram emot att få följa er i ert nya hem!

#3 - - Jo:

Jag glömde ju att skriva en sak: Tack för tipset om Torky on the Go! Jag fick hem min i förrgår och den verkar superbra!

#4 - - Anna:

Grattis till huset och lycka till med allt fixande! Kram Anna

#5 - - AnnikaS:

Lycka till med alla flyttbestyren och glöm inte bort att njuta!

kram Annika

#6 - - jenny ~ house of jenny:

Va kul o höra att flytten har gått bra!



Ha en underbar dag!



PUss!

#7 - - Jenny:

Men vad spännande, grattis! Ser fram emot kommande bilder!

Kram Jenny