Disktrasor med jultema

I Lördags kom stämplarna fram igen. Ni som följt min blogg ett tag vet att jag gillar att stämpla:-) Kika in härhär & här för att kolla på mina tidigare alster.
 Nya disktrasor att ha till jul stod på schemat & det blev dessa:

Bild:privat
Disktrasor, färg & stämplar från panduro
Tillägg: Här får du mer info om stämplarna & vilken färg jag användt mig av.

#1 - - Anonym:

Galet snygga! Gillar dina kreativa idéer!

#2 - - claudia79:

Galet snygga! Gillar dina kreativa idéer!

#3 - - Anonym:

Oj vilken kul idé! De är jättefina!

/Jenny

#4 - - Vårt hus vid havet:

Oj vilken kul idé! De är jättefina!

/Jenny

#5 - - InneoUte-Malin:

Nästan synd att torka bordet med. :-) Jättefina!

#6 - - Camilla:

Jag blir lite avundsjuk på alla dina ideer!! :-D

Tänk om jag oxå kunde ha sådan fantasi..

Jätte fina..



Vad använder du för färg?? undrar bara hur färgen håller när den bli blöt!!

Ha det bra.

Kram Camilla

#7 - - Anna:

Åhh va snyggt, du har inspirerat mig tidigare så jag har laddat upp med disktrasor och färg och annat från panduro..men längre än så har ja inte kmmit än! Men nu får jag nog köpa lite julmotiv jag oxå tror jag! NICE!

#8 - - Therese:

Så fina!!!! Jätte fint att ha egna trasor du!!! Man kanske skulle göra med barnens handavtryck på och ge till mormor och farmor??? Vad använder du för färg?



Kramis

#9 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

För ett tag sen köpte jag helt vita disktrasor och tänkte att det kunde va kul o "designa" dem själv. Sen va jag inne på Panduro och letade efter färg och stämplar till disktrasorna men jag hittade inget, inte i katalogen heller :-(

E det nån speciell färg som du använder? E det speciella stämplar oxå eller "vanliga"?

#10 - - Pysseliten:

Så fina :) Jag köpte vit färg men har inte gjort något av den än, sen har jag med en tomte :) Nu vart jag super sugen måste köpa disk trasor först

Du är så duktig på detta :)

#11 - - Sockenvägens Söta:

Smart, snyggt och enkelt - som alltid då du är framme! Kram :-)

#12 - - Jessica Carlberg:

Så läckra, vad duktig du är. Vad har du hittat tomte stämpeln/klicheen och den stora stjärnan?



MVH Jessica

#13 - - jenny:

jessica: Tack. Från panduro har jag köpt dom.

#14 - - Hanna:

Hej
Jag har letat överallt efter enfärgade disktrasor i vitt eller möjligtvis svart men icke. Har du något tips?
Mvh
Hanna

Svar: Jag har köpt mina på panduro.
Kontakt & adressuppgifter.