Uggla på kudde

Tyckte det var ett tag sen nu som jag använde mig av transfertryck. Vaknade tidigt imorse & sydde snabbt ihop ett kuddfodral som jag sen strök fast en uggla på.
För att se mer tryck & beskrivning så finns det här, här & här
Vill du ha en enkel beskrivning på att sy kuddfodral ska du kika här.



Bilder:privata

#1 - - Karin:

Fint! Tävling hos mig

#2 - - Therese - Lurans blogg:

Vilken udnerbar kudde! och de andra du gjort tidigare är ju också så snygga, jag liskom du gillar bokstäver och siffror! :-)



Förstår att ni slitit med namnen, vi behöver ju bara tänka på ett av varje (iaf ännu så läge) och det är nog så svårt, det ska ju dessutom vara ett namn som machar Lurans... Men det löser sig tids nog!



Skickar en stor kram till dig och de små liven i din mage! KRAM

#3 - - InneoUte-Malin:

Snyggt! Du är verkligen en tryckets mästarinna.

#4 - - Camilla:

Det var mej en söt liten uggla :)

#5 - - Lotta:

Men gud så fin!! Vad köper man det snygga uggletrycket månntro? Är lite i pysslartagen såhär när man är hemma å är mammaledig, kanske ska försöka sig på ett tryck..? Hoppas magen å du mår bra!

Tävla oxå hos mig vettja!

#6 - - jenny:

Shit va söt!



Kraaaaaaaaaaaam!

#7 - - Johanna.B:

Så fin! Undrar så klart om du gjort ugglan själv eller om den går att hitta någonstans?



Kram

/Johanna

#8 - - camilla:

Vilka fina tryck du gör...ritar du motivet själv?

Milla

#9 - - Jenny:

Det var en underbar kudde, verkligen jättefin!! Du kan du :-) Jag är lite nyfiken på räknaren du har för bebisarnas ankomst, är det baserat på att dina bebisar kommer ut tidigare eller till fullgången graviditet på 40 veckor? Kram Jenny PS: Anta gärna min enkla utmaning på min blogg :-)

#10 - - Mrs. b:

Vilken söt kudde! Du är riktigt proffsig på det där nu!

#11 - - Sara:

Riktigt snygg, du är så påhittig!! :)

#12 - - Mari:

Får nog sätta mej in i det där...ser otroligt kul och man kan ju göra en massa häftigt det har ju du bevisat.



Ha det så gott i väntans tider!!!

#13 - - Malin:

Åhh så söt kudden blev:) Du e duuktig du!!!

#14 - - Anna:

håller med alla andra, jättefin!

och den där lampan jätte ser cool ut :)

#15 - - erica:

vilken underbar uggla. vart kan man hitta den? Är sugen på en kudde till kevin. (vill härmans :-)

#16 - - Inspirera Mera:

Vilken läcker kudde du har gjort!

Kram Sandra

#17 - - Dahlarna:

Vilken söt ugglekudde! Ha det bäst! KRAMAR!

#18 - - Jennica - Pieces of Jen:

Åååh så fiiin! Va besviken jag blev nu att du gjort den själv och att den inte finns att köpa, hihi :) Älskar ugglor! Duktig du e! Kram

#19 - - Carro:

Hej, vilken fin uggla, har du ritat den själv, eller kan man köpa det någonstans ?

#20 - - jenny:

Carro: tack:-) Har gjort den själv.