Zooficka från isaform

Jag är nog inte ensam om att tycka om isas snygga illustrationer.
Hade turen att vinna en "take time to smell the coffee" tavla och som snabbt blev en av favoriterna här hemma.

Hon har mycket annat snyggt också som jag skulle vilja ha, b.la en zooficka till barnens rum. Hade kanske inte tänkt köpa den riktigt än men när jag hittade den för 99:- kunde jag inte låta bli.
Ett riktigt bra pris & jag hittade den i webbutiken greenjellytoys


Bild:greenjellytoys

#1 - - Lina:

Åh, dom är jättefina! Måste gå in och kika! Får kanske bli en sån till sonens lilla rum. ;) Tack för tipset!

Kram

#2 - - karola:

Jättemysig, kul med lite fynd också. får vi snart se bild när den hänger på plats kanske?

#3 - - Susihus:

Supersöt! Härligt när man kan fynda dessutom.

Kram

#4 - - InneoUte-Malin:

Grymt fin! Det finns så mycket fint att fylla väggarna i barnrummet med. Du har väl inte missat Mr Fågel (http://inneoute.blogg.se/2009/may/mr-fagel.html)? :-)

#5 - - HUSnrNIO:

Den är superfin. Så fin att den pryder lillebrors rum här hemma:)

#6 - - Proforma - Irene:

Jag har ingen aning om vad som finns och gäller nu för tiden. Jättebra bra med sådana här tips för en blivande mormor!

Kram

#7 - - Therese:

Jättemysig!!! Förstår om du inte orkar sitta för länge, gö jobbigt ju!!! Och du som har två där inne me.......ännu trängre att få plats i 90 graders sittande....



Kramis

#8 - - Annas inspiration:

Jättefin,

hoppas allt är bra med dig och magen.



stor kram

#9 - - Camilla(s nya hem):

Tack för tipset!

#10 - - Lina:

Jaha gjorde du det!? Va synd att jag inte var ute annars hade det varit kul att säga hej och få ett ansikte bakom bloggen!!! Å va smickrad jag blir att jag fick en kommentar av dig trots jättemagen =)

Kramar på er alla tre!

#11 - - jenny:

Den är så fin! Även ugglorna här under. Gillar dem skarpt! Kanske man ska klicka hem såna till tjejerna? Hmmmmm.....



Kraaaaaaaaaaaam!

#12 - - Karin:

Kollade nu men så var den slutsåld!