#1 - - Lana Driagina:

Men, vad snygga de är! Vad har du köpt de, på Rusta? Lana

#2 - - Ina:

Dom passade ju jättefint ihomhus också! :o)



/Ina

#3 - - Liza:

Men kan man ha dem i en damm??? Då kommer jag att rusa till Rusta och handla! Skulle passa perfekt ute i vår pyttedamm!!

Har läst ikapp... får så mycket inspiration av dig!!

Kraaaaaaaaaaaaam!

Liza

#4 - - Proforma - Irene:

Dom är så fina!!! Vi har ett gäng som vi hade ute i ett träd i vintras, se här: http://proforma.blogg.se/2009/december/ljuskulor-i-tradet.html

Kram

#5 - - Lessi:

Tycker att de passar jättebra inne också.

#6 - - Emma:

Såå fint, dom passar in bra där:) Ha det bra, kram emma

#7 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Ha, ha! V akul o se bollarna "live"! Jag köpte de på rea i vintras för att ha dem i vårt zinkvattenkar i trädgården, men jag har inte ens öppnat förpackningen än ;-) Men snart ska de installeras och jag hoppas de kan ge ett fint o mysigt sken i vattnet :-)

#8 - - Karin:

Blev ju snygga att ha inomhus med :)

#9 - - Camilla:

Så snyggt det var att ha dom inomhus... :-D

Kram Camilla